Direktlänk till inlägg 20 april 2015

Måndag....

Av familjenklintberg - 20 april 2015 08:25

Jisses snart är April månad slut..och våren är här på allvar...känner att lite ledighet skulle inte skada...iår blir det inte 4 veckors semester i följd,semestern blir lite utsprid i år. sen har jag inte så många dagar ledigt heller då 2 veckor går bort för mitt körkort....äntligen så ska jag sitta bakom ratten och styra....så se upp i höst....


Första turen med husvagnen blir till Malmköpings Camping kristi himmelsfärds helgen. Det är Svenska HobbyKlubbens årsmöte och det kan ju vara trevligt att vara med på. Alltid kul att träffa nya människor.


Midsommar firar vi i år i Rättvik på Siljansbadets camping få se om det blir en återkommande resa dit....Efter midsommar tar Peter lite semester...huset ska ju målas om och vi ska göra om gästparkeringen samt en ny husvagns parkering på tomten. och det tar ju sin tid. Vi ska försöka göra så mycket som möljigt själva.


Den 14-17 juli så styr vi husvagen mot Öland och Köpingsvik..Där ska Peter springa ett lopp på 9km tillsammans med min farbror. Pappa kommer oxå vara med dock så har han lagt ner sitt löparintresse (han är för gammal för att springa).


Sen blir det nog någon semster för Peter i augusti. Campa kommer vi att göra någon helg kanske måste ju se oss omkring.


Nej nu ska jag nörda lite WoW innan jag hoppar in i duschen...


TJING


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av familjenklintberg - 15 juli 2016 15:40

Musik i kyrkan ska man ju ha...Några som verkligen betyder nått för oss...Det finns några stycken. Ingångsmusiken kommer inte vara de där traditionella som alla har, bröllopsmarschen tror jag den heter. Utan vi kommer att ha en låt av YOHIO..inte för...

Av familjenklintberg - 4 juli 2016 12:49

Oj ..mycket har hänt i våran bröllopsplanering....Jag har hittat min klänning....äntligen en som jag tycker om .. Fann den på Facebook via en köp och sälj sida, ja de sägs ju att man ska ha nått begnagnat, nått lånat samt nått blått....Nja nått blått...

Av familjenklintberg - 25 april 2016 18:23

Oj har inte skrivit nått sen november förra året... Nå väl hinner ju inte med allt...Mycket har hänt. Körkortet klarade jag i december.. Jippi.. Blivit stoppad av polisen en gång... Min praktik som jag va på har jag slutat på. Sökte ju en massa jobb ...

Av familjenklintberg - 10 november 2015 21:55


Jaha snart är det 1:a advent...tiden går....Julpynta gör jag för fullt....har inte bråttom...men ska försöka hinna blir klar till helgen.....På lördag är det Färna Julmarknad alltid lika trevligt att åka dit....Förra helgen va det Julita Julmarknad o...

Av familjenklintberg - 13 oktober 2015 10:37


Kallt som fan ute nu ju..Fick plocka fram vinterjackan och vantar..Snart är nog vintern här... Massa snö.... Och det innebär ju att jag får plocka fram julpyntet... Kliar i fingrarna redan... Men får nog vänta nån vecka till... Snart åker vi till U...

Presentation


40 år, just nu arbetslös.Lever med sambo och en hund i ett hus i ett litet samhälle utanför Katrineholm..Är lite av en shopaholic. Är Stammis på Ikea.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Blogkeen

familjenklintberg

Instagram

Instagram

Ovido - Quiz & Flashcards