Direktlänk till inlägg 18 augusti 2015

Sorry

Av familjenklintberg - 18 augusti 2015 10:32

Ledsen att jag inte bloggat på ett tag. Har varit en intensiv sommar... Första året med husvagnen.. Det har varit underbart.
Midsommar va vi i Rättvik på siljansbadets camping. En mysig camping. Vi åt sill och färsk potatis så som man ska göra. Dans kring midsommar stången struntade vi i men vi tittade på när dom reste den.
Nästa tur gick till Öland och köpingsvik.. Hade hyfsat väder. Vi va väldigt turistiga och va på de platser man ska besöka när man är där. Peter sprang även Viktoria loppet. De har jag med gjort en gång i tiden. Min pappa och hans bror Benno har sprungit detta lopp tidigare men de är lite för gamla för sånt men de va där och kollade i allafall. Dom va bara på Öland ett dygn medans vi va där i 4 dar. Nästa år blir det nog att vi är där minst en vecka. Sen har det inte blivit så mycket camping. Vi måste ju måla om huset... Det tar sin tid... Men vi är snart klara. Måste bli klart till Peter fyller 40 ju.
Hmm jag har ju inte ens fixat någon present och han fyller den 18 september.. Jaja jag hittar nog nått.
Så i september kommer jag börja på körskolan... Kommer nog gå bra köra är inga problem men teori blir nog lite svårare.. Är ju inte så smart men men...

Lägger upp lite bilder senare i dag..

TJING

 
 
Maria

Maria

18 augusti 2015 11:04

Hej! Visst är de underbart med husvagn. En frihetskänsla helt enkelt :) Ha de gott!
//Maria

http://maria65.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av familjenklintberg - 15 juli 2016 15:40

Musik i kyrkan ska man ju ha...Några som verkligen betyder nått för oss...Det finns några stycken. Ingångsmusiken kommer inte vara de där traditionella som alla har, bröllopsmarschen tror jag den heter. Utan vi kommer att ha en låt av YOHIO..inte för...

Av familjenklintberg - 4 juli 2016 12:49

Oj ..mycket har hänt i våran bröllopsplanering....Jag har hittat min klänning....äntligen en som jag tycker om .. Fann den på Facebook via en köp och sälj sida, ja de sägs ju att man ska ha nått begnagnat, nått lånat samt nått blått....Nja nått blått...

Av familjenklintberg - 25 april 2016 18:23

Oj har inte skrivit nått sen november förra året... Nå väl hinner ju inte med allt...Mycket har hänt. Körkortet klarade jag i december.. Jippi.. Blivit stoppad av polisen en gång... Min praktik som jag va på har jag slutat på. Sökte ju en massa jobb ...

Av familjenklintberg - 10 november 2015 21:55


Jaha snart är det 1:a advent...tiden går....Julpynta gör jag för fullt....har inte bråttom...men ska försöka hinna blir klar till helgen.....På lördag är det Färna Julmarknad alltid lika trevligt att åka dit....Förra helgen va det Julita Julmarknad o...

Av familjenklintberg - 13 oktober 2015 10:37


Kallt som fan ute nu ju..Fick plocka fram vinterjackan och vantar..Snart är nog vintern här... Massa snö.... Och det innebär ju att jag får plocka fram julpyntet... Kliar i fingrarna redan... Men får nog vänta nån vecka till... Snart åker vi till U...

Presentation


40 år, just nu arbetslös.Lever med sambo och en hund i ett hus i ett litet samhälle utanför Katrineholm..Är lite av en shopaholic. Är Stammis på Ikea.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Blogkeen

familjenklintberg

Instagram

Instagram

Ovido - Quiz & Flashcards