Alla inlägg under april 2016

Av familjenklintberg - 25 april 2016 18:23

Oj har inte skrivit nått sen november förra året... Nå väl hinner ju inte med allt...Mycket har hänt. Körkortet klarade jag i december.. Jippi.. Blivit stoppad av polisen en gång... Min praktik som jag va på har jag slutat på. Sökte ju en massa jobb här i början på året och det resulterade i att jag nu har haft 2 vikarie jobb..Ett i Katrineholm och ett i Nyköping. Båda är som personlig assistent. Men den 1 maj blir jag bara kvar i Nyköping , har där fått en tjänst eller vad ska man säga, sjukvik.. Trivs bra i Nyköping, vi är bara tjejer en liten nackdel kanske är att jag är äldst vilket gör att min åldersnoja kommer fram ännu mera.. Dock får jag ju lära mig allt om dagens trender och vi har faktiskt ganska mycket gemensamt. Kan lära dom allt om blommor och bin...
Så någon semester blir det inte för min del i år..Peter han får fixa trädgården och lite annat. Men vi kommer att åka i väg till midsommar,det blir till Rättvik igen.. Enda turen med vagnen i år tror vi...kanske över en helg nånstans inte alltför långt bort.
Ullared åker vi till den 4 juni.. Ska försöka få med min pappa denna gång.. Han behöver se sig om i världen.
Nu den 9 maj åker vi på lite kryssning med pappa och hans bror Ingvar... Ska bli spännande och kul.

Det va allt för denna gång.

TJING

Presentation


40 år, just nu arbetslös.Lever med sambo och en hund i ett hus i ett litet samhälle utanför Katrineholm..Är lite av en shopaholic. Är Stammis på Ikea.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Blogkeen

familjenklintberg

Instagram

Instagram

Ovido - Quiz & Flashcards