Alla inlägg under oktober 2015

Av familjenklintberg - 13 oktober 2015 10:37

Kallt som fan ute nu ju..Fick plocka fram vinterjackan och vantar..Snart är nog vintern här... Massa snö.... Och det innebär ju att jag får plocka fram julpyntet... Kliar i fingrarna redan... Men får nog vänta nån vecka till...
Snart åker vi till Ullared... Längtar.. Massa tomtar ska inhandlas man kan inte ha för mycket av det. Lite kläder blir det oxå samt julklappar... Nått mera bräd spel ska vi nog kunna hitta. Är lite sugen på en klassiker #bondespelet # dock minns jag inte hur man spelade det. Men men få se vad vi hittar.
Åker ensam ner till Småland allahelgon helgen . Umgås med pappa lite gå till kyrkogården lite oxå tända lite ljus. Peter kan inte följa med ner då han har jouren på sitt jobb. Så jag tar tåget ner ( nej inget körkort). Men de tar ju inte så lång tid plus att tågen stannar i lammhult (byn som gud glömde) nu för tiden. Det är skit bra.

Nja mitt körkort går det inte bra med... Varje gång jag ska till körskolan och köra är jag så jävla nervös, ont i magen, vill spy, skakar så jävla rädd är jag. Vet inte varför och det har inte nått med läraren att göra. Hemma när jag ska köra går det skit bra. Radion är på till max typ, ratta med en hand och massa sånt skit man inte ska göra egentligen men de gör jag. Känner mig helt avslappnad hemma i våran bil men så fort jag ska till körskolan då vänder sig magen ut och in nästan..
Nå väl uppkörning om en vecka efter det om jag klarar mig så blir det ett nytt teori prov och denna gång ska jag fan klarar av det.

Nej ut och ta en cigg.

TJING

En fin vinter bild

Presentation


40 år, just nu arbetslös.Lever med sambo och en hund i ett hus i ett litet samhälle utanför Katrineholm..Är lite av en shopaholic. Är Stammis på Ikea.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Blogkeen

familjenklintberg

Instagram

Instagram

Ovido - Quiz & Flashcards