Alla inlägg under juni 2015

Av familjenklintberg - 8 juni 2015 10:21

Måndag så härligt... Eller inte.. Trött och har ont i varje led..börjar bli gammal... Har ju en trädgård som måste ses om..suck.. Jag vill ha en trädgårdsmästare men de tycker Peter är onödigt.. Har ju för fan bara en massa ogräs att ta bort de tar ju fan aldrig slut.. Peter han gräver och gräver i sin lilla grop.. Blir nog bra när de blir klart.. Ska hinna måla huset klart i sommar.. Jisses ingen semester här inte..
Men vi ska på en kryssning och så ska vi i väg en vecka till Öland.. De är nog de enda vi hinner med i år.. Känns som om tiden inte räcker till...Vad fan va man så dum som köpte hus!??!?! Nej jag älskar mitt hus men det är ingen lugn stund alltid är det nått som måste fixas.
Jaha i morgon ska jag ratta bil för första gången få se om jag överlever och framförallt om körskoleläraren överlever. Så se upp ute i trafiken. .


TJING

Av familjenklintberg - 5 juni 2015 20:31

Äntligen helg igen....Så skönt....få sova länge ...eller nej vi ska i vanlig ordning ut på äventyr...I morgon bär det av till Söderköping...Ska äta glass på smultronstället....Sen åker vi vidare till.......IKEA....De va ju lite billiga saker där just nu och så ska jag handla åt en arbetskamrat....så de så....


Förra söndagen va vi på Gröna lund och så Slash...vilken lycka de va för mig....Fick gåshud....han är helt klart bäst på att lira gitarr...


Nej nu ska vi grilla lite och kolla på film....ja om de nu finns nått att se....annars tar vi fram ett spel ....


Tjing

Presentation


40 år, just nu arbetslös.Lever med sambo och en hund i ett hus i ett litet samhälle utanför Katrineholm..Är lite av en shopaholic. Är Stammis på Ikea.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Blogkeen

familjenklintberg

Instagram

Instagram

Ovido - Quiz & Flashcards