Alla inlägg den 9 mars 2015

Av familjenklintberg - 9 mars 2015 08:40

Som ni alla vet (kanske alla) så ska jag gifta mig igen...Det blir andra och sista gången för oss båda...Planerat till 2017 kanske senare...som alla vet måste man ju ha lite pengar...och dom lyser med sin frånvaro just nu..


Det kommer inte bli ett kyrkobröllop utan jag och Peter kommer gifta oss på en annan plats, det kommer givetsvis att spelas in hela cermonin som vi sedan kommer visa för våra gäster på festen...Nu tycker nog ni att vi är dumma i huvet men som sagt jag och Peter ha våra speciella platser som ingen annan kan fatta..de är speciella för oss..det är våran dag och igen annans...punkt och slut....


Klänning har jag sett ut två stycken..en vit och en i lite gammelrosa.

Bild kommer här...

   


Snygga så jag få ta mig till Stockholm och prova och se om jag får plats i en sån där klänning....


Färgtemat som vi kommer ha är antingen vit-svart-grått eller vitt-svart-gammelrosa.Det beror på vilken av klänningarna jag väljer.



Nej detta blev ett kort inlägg....skriver mera senare...


TJING

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


40 år, just nu arbetslös.Lever med sambo och en hund i ett hus i ett litet samhälle utanför Katrineholm..Är lite av en shopaholic. Är Stammis på Ikea.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2015 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Blogkeen

familjenklintberg

Instagram

Instagram

Ovido - Quiz & Flashcards